
Pierwszy sezon Marco Polo zadebiutował w 2014 roku. Jego budżet sięgał 90 mln dolarów. Drugi sezon pojawił się w lipcu 2016 roku, a jego koszty były na podobnym poziomie. Trzeci sezon nie powstanie, bo według danych The Hollywood Reporter serial przyniósł Netflixowi 200 mln dolarów strat.
Zobacz także: Zwiastun The OA - tajemniczego serialu Netflixa
Przeciętne recenzje obu sezonów także nie miały dobrego wpływu na przyszłość serialu. Decyzję o skasowaniu podjął Netflix w porozumieniu ze studiem The Weinstein Company. Obydwie strony w oświadczeniach chwalą i komplementują, podkreślając, jak dobra to była współpraca.
Zdaniem Teda Sarandosa, dyrektor programowego Netflixa, oglądalność serialu nie miała znaczenia, bo był on bardzo popularny w Azji i Europie. Uważa, że serial spełnił dobrze swoją rolę, ale nie wyjawia do końca, o jaką rolę chodzi.
Źródło: thehollywoodreporter.com / zdjęcie główne: materiały prasowe
Co o tym sądzisz?