
Netflix przewyższa własne oczekiwania i szacunki. W analizie opublikowanej w portalu Variety czytamy, że latem 2018 roku liczba subskrybentów zwiększyła się o 7 milionów. Do tego osiągnęli większy zysk na akcję, niż prognozowali.
Według danych największym hitem trzeciego kwartału w Netflixie były komedie romantyczne będące częścią planu Netflixa zatytułowanego Lato miłości. Czytamy, że w tym okresie ten gatunek filmowy obejrzało 80 mln subskrybentów.
To też miało wpływ na popularność aktorów, którzy tam występują. W analizie czytamy, że Lana Condor (To All the Boys I've Loved Before) zyskała po premierze filmu aż 5 milionów obserwujących w mediach społecznościowych. Natomiast Joey King (The Kissing Booth) aż 8 mln.
Przewiduje się, że ostatni kwartał 2018 roku ma być jeszcze lepszy dla Netflixa. Sukces komedii romantycznych może doprowadzić do tego, że w najbliższej przyszłości Netflix będzie ich realizować o wiele więcej.
Źródło: variety.com / zdjęcie główne: materiały prasowe
Co o tym sądzisz?