Repertuar kin Nowość Program TV

Gry: Artykuły

Marcin Rączka
-

RETROGRANIE: Operation Flashpoint

13 lat temu czeskie studio Bohemia Interactive postanowiło stworzyć grę, która od podstaw pokazałaby trudny los amerykańskiego żołnierza na wojnie. Produkcja pt. Operation Flashpoint: Cold…

Piotr Grabowski
-

Trofea i osiągnięcia – zabawa czy katorga?

Od zarania dziejów w elektronicznej rozrywce chodziło o rywalizację i glorię zwycięzcy. Najstarsze automaty z grami pokroju "Space Invaders" potrafiły zapisać najlepsze wyniki i wyświetlać…

Jan "gower" Popieluch
Jan "gower" Popieluch
-

Karaiby nad Zegrzem

Gry komputerowe w mediach głównego nurtu pojawiają się najczęściej wtedy, gdy dochodzi do kolejnej tragedii z udziałem nastolatków. Mniej negatywne przedstawienia także się zdarzają, jednak…

Marcin Kargul
-

Zakon od kuchni

The Order: 1886 to najbardziej elektryzująca produkcja, jaka ukaże się na konsole PlayStation 4, niemniej do tej pory stosunkowo niewiele było o niej wiadomo. Dziś…

Marcin Kargul
-

RETROGRANIE: MDK

W dobie produkowanych hurtowo tasiemców, których kolejne odsłony praktycznie niczym się od siebie nie różnią, człowiek zaczyna zastanawiać się, jak to możliwe, że niektóre kapitalnie…

Marcin Rączka
-

Zabawa w piaskownicy

Czym różni się Rockstar od polskich służb drogowych? Niczym. Obydwa przedsiębiorstwa są zaskakiwane przez oczywistości. Polskich drogowców każdego roku niespodziewanie zastaje zima, tak jak Rockstara sukces "GTA…

Marcin Kargul
-

Japonia kontra Zachód

Japonia jest odległa od Europy i Ameryki o tysiące kilometrów. W przenośni można powiedzieć, że ich gry dzielą podobne odległości. Od samego początku powstania przemysłu…

Piotr Grabowski
-

Vade Retro, czyli powrót do przeszłości

Liczba wydawanych gier będących odświeżonymi wersjami starych hitów jest w ostatnich czasach tak duża, że wszystko wskazuje na to, iż niebawem w planach wydawniczych będą…

Marcin Kargul
-

Od gangstera do milionera

Rok 1997. Niewielkie studio zwane DMA Design za nieduże pieniądze tworzy grę zwaną "Grand Theft Auto". Pomimo małego budżetu oraz oprawy nie pierwszej już świeżości…

Marcin Rączka
-

7 gier, w które musisz zagrać

Sezon wakacyjno-ogórkowy zakończony. Już pod koniec sierpnia na półkach sklepowych pojawiło się kilka interesujących pozycji, ale wszyscy gracze czekają na to, co wydarzy się w…

Marcin Kargul
-

RETROGRANIE: Silent Bomber

Po kilku znanych i lubianych tytułach pora w końcu na coś mniej popularnego. Niektóre gry, mimo iż diabelnie udane i potrafiące wciągnąć gracza bez reszty,…

Marcin Kargul
-

GC: Sony stawia na gry indie

Ze wszystkich konferencji, jakie miały się odbyć podczas Gamescom, to chyba właśnie ta Sony była najbardziej oczekiwana, a to z tego względu, iż japoński gigant…

Marcin Kargul
-

GC: Bez niespodzianek od EA Games

Konferencja Electronic Arts za nami. Firma zaprezentowała wszystkie tytuły, jakie zamierza wydać w najbliższej przyszłości. Niestety obyło się bez niespodzianek, bowiem o wszystkich grach słyszeliśmy…

Marcin Kargul
-

Stary, gdzie moja bryka?

GTA - trzy litery, a tak wiele znaczą. Dla graczy i całej branży gier, rzecz jasna. Trudno bowiem wskazać bardziej rewolucyjną dla świata wirtualnej rozrywki…

Piotr Grabowski
-

Dlaczego broń się nie zacina?

Wiele się mówi o realizmie w grach, jako czynniku uatrakcyjniającym rozgrywkę. Od gier wymaga się bardzo realistycznej grafiki, otoczenia, zachowania bohaterów i historii. Reklamy na…

Wiola Myszkowska
Wiola Myszkowska
-

Nie tylko przetrwać. Wywiad z twórcą „RuneScape 3”

Trzecia odsłona RuneScape – co nowego? Mark Ogilvie opowiedział Hatakowi o kilku nowinkach oraz o tym, co zobaczył na monitorach ekipy przygotowującej "Transformers Universe". 

Dawid Rydzek
-

RETROGRANIE: The Neverhood

Nie każdy pamięta z nazwy, wielu zna z widzenia. Microsoft uznał kiedyś The Neverhood za najbardziej niedocenioną grę w historii i dodawał ją za darmo…

Adam Siennica
-

Graliśmy w „Divinity: Dragon Commander”

"Divinity: Dragon Commander" to dość niezwykła gatunkowa mieszanka i bardzo ambitne przedsięwzięcie niezależnego studia Larian. W udostępnionej nam przez CDP.pl becie mogliśmy pograć w tryb wieloosobowy.

Marcin Kargul
-

Światło! Kamera! Gra!

W dzisiejszych czasach zabierając się za jakąkolwiek wysokobudżetową produkcję w równym stopniu oczekujemy interesującej fabuły, co wciągającego gameplayu. Gry stały się potężnym medium, w którym…

Dawid Rydzek
-

RETROGRANIE: Larry 7

Przygodówki point 'n' click to bardzo nietypowy gatunek gier - oferowały często bardzo długą, wielogodzinną rozgrywkę, skomplikowaną fabułę, a przy tym zazwyczaj skromną, dwuwymiarową grafikę.…

Tomasz Skupień
-

William Fichtner – skazany na kryminał

Miał badać sprawy kryminalne w rzeczywistość, jednak ostatecznie wybrał ich rozwiązywanie w filmach i serialach. Dzisiejszą Gwiazdą Hataka jest William Fichtner.

Marcin Rączka
-

7 gier, w które musisz zagrać

Pierwsze dwa kwartały 2013 roku obfitowały w wiele interesujących gier wydanych na komputery i konsole. Najciekawsze dopiero przed nami, ale latem warto nadrobić zaległości z…

Marcin Rączka
-

PlayStation 4 vs. Xbox One – którą konsolę wybrać?

Za kilka miesięcy gracze na całym świecie staną przed sporym dylematem. Mało kto będzie mógł pozwolić sobie na kupno dwóch nowych konsol w tym samym…

Marcin Kargul
-

RETROGRANIE: Crash Bandicoot

Naughty Dog to studio, które w swojej kuźni wykuwa same hity. W dorobku nie mają chyba żadnego słabego tytułu. Seria "Jax and Daxter", "Uncharted" i…

Marcin Kargul
-

E3: Relacja z konferencji Sony

Po ogłoszonych w maju przez Microsoft rewelacjach wszyscy gracze zwrócili pełny nadziei wzrok w kierunku Sony. Od jakiegoś czasu mówiło się, że japoński gigant już…

Marcin Kargul
-

E3: Relacja z konferencji Microsoftu

Po niezbyt udanej prezentacji konsoli Xbox One Microsoft musiał zrobić wszystko, aby odzyskać zaufanie dotychczasowych klientów związanych z ich konsolą. Każdy, kto widział wcześniejszą konferencję…

Dawid Rydzek
-

Zagrajmy w to jeszcze raz… na tablecie

Pozycja konsol i pecetów jako głównych urządzeń dla graczy jest wciąż niezagrożona, ale coraz częściej można zagrać w coś dobrego na tablecie. Na przykład coś,…

Marcin Moszyk
Marcin Moszyk
-

GTA V robi wrażenie. Widzieliśmy na własne oczy!

Po pięciu długich latach oczekiwania nareszcie zbliża się moment, w którym ponownie przeniesiemy się na ulice miasta pełnego pokus i możliwości. Świat gry, która kontynuowana…

Marcin Kargul
-

W to mi graj!: Microsoft, what r u doing? Microsoft, stahp!

Po obejrzeniu konferencji Microsoftu nie potrafiłem odmówić sobie komentarza odnośnie całego wydarzenia, które mimowolnie wywoływało u mnie niepohamowane napady śmiechu. Widząc, co zaprezentował Amerykański potentat…