DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

WIELKI

BIZNES

OD KULIS

Poznaj książki dowódców Navy SEALs

KUP W ATRAKCYJNYM PAKIECIE

O KSIĄŻKACH

Inspirowany prawdziwymi historiami z pola walki i szkoleniami Navy SEALs poradnik, który szturmem podbił Amerykę i świat!


Dwóch oficerów Navy SEALs – którzy dowodzili amerykańskimi oddziałami w najbardziej heroicznej bitwie podczas wojny w Iraku – pokazuje, jak zastosować zasady z pola walki w biznesiei życiu!


Pierwsza książka Jocko Willinka i Leifa Babina, Ekstremalne przywództwo, wyznaczyła nowe standardy zarządzania, ucząc czytelników, jak zostać lepszymi liderami. W Równowadze przywództwa Jocko i Leif zgłębiają koncepcję równowagi między przeciwstawnymi siłami ciągnącymi liderów w różnych kierunkach. Jej opanowanie wymaga od lidera, by potrafił słuchać innych i korzystać z ich rad, oraz uczy, kiedy decydować się na agresywne manewry, a kiedy tylko obserwować rozwój wydarzeń; kiedy się odsunąć i pozwolić zespołowi działać, a kiedy włączyć się do akcji i przejąć dowództwo.

ZAMÓW
EMPIK.COM
FRAGMENT

Tylko na LaBotiga.pl możesz kupić książkę w pakiecie z e-bookiem w atrakcyjnej cenie!

E-BOOK
AUDIOBOOK

Już wkrótce

Równowaga przywództwa. Jak taktyki Navy Seals pomagają znaleźć balans niezbędny do zwycięstwa

Jocko Willink, Leif Babin

Nikt nie zna zasad ekstremalnego przywództwa lepiej niż Jocko Willink i Leif Babin. Przeczytałeś Ekstremalne przywództwo i Równowagę przywództwa i chciałbyś się sprawdzić w praktyce? Ten zeszyt uzbroi cię w potrzebne do tego narzędzia i pomoże usystematyzować wiedzę oraz zrozumieć zasady ekstremalnego przywództwa na nowym poziomie, umożliwiając ci odniesienie zwycięstwa w życiu i w pracy.


Ekstremalny zeszyt ćwiczeń:

- rozkłada na czynniki pierwsze każdy rozdział z Ekstremalnego przywództwa;

- zawiera przykłady praktycznego zastosowania omawianych zasad i sugeruje „natychmiastowe działania bojowe”, dzięki którym od razu wystawisz swoje zdolności przywódcze na próbę;

- dzięki zawartemu słowniczkowi pomoże zrozumieć specjalistyczne zwroty i terminy;

- przygotowuje cię do bycia lepszym i sprytniejszym liderem w każdym elemencie twojego osobistego i zawodowego życia.


Zeszyt wydany w ramach unikalnej serii SQN Originals.

ZAMÓW

Tylko na LaBotiga.pl możesz kupić książkę w pakiecie z e-bookiem w atrakcyjnej cenie!

Ekstremalny zeszyt ćwiczeń. Ucz się. Bądź liderem. Zwyciężaj.

Jocko Willink, Leif Babin

FRAGMENT

Poznaj książki dowódców Navy SEALs

KUP W ATRAKCYJNYM PAKIECIE

Wojny biznesowe

David Brown

Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają?


iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, Business Wars, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie?


David Brown, wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady ze Sztuki wojennej Sun Zi, pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży.


Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.

ZAMÓW
EMPIK.COM
FRAGMENT

Tylko na SQNSTORE.pl możesz kupić książkę w pakiecie z e-bookiem w atrakcyjnej cenie!

E-BOOK
AUDIOBOOK

Republika Samsunga. Azjatycki tygrys, który podbił świat technologii

Geoffrey Cain

Porywający reportaż o wielkim biznesie, polityce i obsesji


Zaczynali jako firma rolnicza produkująca cukier, papier i nawozy – dziś są technologicznym gigantem. Samsung przez dziesięciolecia był postrzegany przez konkurencję jako zręczny naśladowca, a teraz ściga się z największymi graczami na rynku nowych technologii. Firma zatrudnia ponad 300 tysięcy osób i posiada jedną czwartą rynku smartfonów.


Jak to wszystko się zaczęło? Kto stoi za globalnym sukcesem marki? Jak w ciągu czterdziestu lat firma będąca chwiejnym koreańskim konglomeratem rolnym, działającym w zacofanym gospodarczo kraju stała się imperium technologicznym, konkurującym z największymi markami świata?


Geoffrey Cain dociera do niewygodnych faktów, pokazuje zakulisową, brudną grę globalnej korporacji, która ma realny wpływ na świat i na relacje gospodarcze.

ZAMÓW

Tylko na SQNSTORE.pl możesz kupić książkę w pakiecie z e-bookiem w atrakcyjnej cenie!

EMPIK.COM
FRAGMENT

Tylko na SQNSTORE.pl możesz kupić książkę w pakiecie z e-bookiem w atrakcyjnej cenie!

Od Z do A. Jak to zrobiliśmy? Tajniki, zasady i sekrety Amazona

Colin Bryar, Bill Carr

Amazon powstał w garażu w 1994 roku, a dziś jest najbogatszą firmą na świecie. Jak to osiągnął? Jakie wnioski z tego niezwykłego sukcesu mogą wyciągnąć inni i jakie metody mogą wdrożyć w swoich biznesach?


Od Z do A to jednocześnie praktyczny poradnik i opowieść o firmie. Autorzy po raz pierwszy zdradzają opinii publicznej, jak ten gigant działa od środka. Opowiadają o tym, jak 14 zasad przywództwa Amazona przekłada się na przebieg procesu decyzyjnego na każdym poziomie organizacji. Prezentują wnikliwą analizę i w przystępny sposób wyjaśniają, w jaki sposób można zastosować te reguły w innych firmach – niezależnie od ich rozmiarów. Tłumaczą też, jaki wpływ na kulturę organizacji mają cztery fundamentalne założenia Amazona, a mianowicie: obsesja na punkcie klienta, perspektywiczne myślenie, nastawienie na tworzenie wynalazków oraz doskonałość operacyjna.


Colin Bryar to były wiceprezes firmy, przez dwa lata był „szefem sztabu” Jeffa Bezosa, nazywano go też „cieniem Jeffa” i pracował w firmie od 1998 roku. Bill Carr dołączył do zespołu w 1999 roku i spędził w firmie ponad 15 lat. Jako wiceprezes ds. mediów cyfrowych uruchomił i zarządzał globalną działalnością firmy w zakresie cyfrowej muzyki i wideo, w tym Amazon Music, Prime Video i Amazon Studios.


W książce Od Z do A autorzy odwołują się do swoich wieloletnich doświadczeń menedżerskich, aby na tej podstawie sformułować i zdefiniować główne zasady i praktyki, dzięki którym jedna z najbardziej niezwykłych firm na świecie odniosła tak spektakularny sukces.

ZAMÓW
EMPIK.COM
FRAGMENT

Tylko na SQNSTORE.pl możesz kupić książkę w pakiecie z e-bookiem w atrakcyjnej cenie!

Przejażdżka życia. Czego nauczyłem się jako CEO The Walt Disney Company

Robert Iger

Robert Iger stanowisko CEO The Walt Disney Company piastuje od 2005 roku. Zaczynał, stawiając na trzy filary: jakość, pogodzenie się z nowinkami technicznymi oraz umocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych, a po 14 latach zrobił z Disneya największy i najbardziej szanowany koncern medialny na świecie. To właśnie Robert Iger doprowadził do tego, że dziś Disney może pochwalić się obecnością w swoich szeregach Pixara, Marvela, Lucasfilmu i 21st Century Fox.


Przejażdżka życia to jednak nie tylko biznesowy poradnik, ale także pełna anegdot biograficzna opowieść człowieka, który zaczynał na samym dole hierarchii w ABC. Nigdy jednak nie zapomniał, że życzliwość, szacunek i przyzwoitość są ważniejsze od pieniędzy. I to niezależnie od tego, czy chodzi o głęboką przyjaźń ze Steve’em Jobsem w ostatnich latach jego życia, czy nieprzemijającą miłość do mitologii Gwiezdnych wojen.

ZAMÓW

Tylko na SQNSTORE.pl możesz kupić książkę w pakiecie z e-bookiem w atrakcyjnej cenie!

FRAGMENT

Netflix. To się nigdy nie uda

Marc Randolph

Kiedy w 1997 roku Marc Randolph wpadł na pomysł wykorzystania internetu do wypożyczania filmów DVD, na rynku królowały stacjonarne wypożyczalnie filmów, wszyscy naliczali kary za przetrzymywanie kaset, o streamingu wideo nikt jeszcze nie słyszał, a upowszechnienie się technologii DVD wydawało się równie bliskie, co wprowadzenie latających deskorolek.


Na początku niewielu wierzyło w ten rewolucyjny startup, a na każdym kroku czaiły się przeszkody. Marc Randolph, który musiał przekonać własną matkę do zainwestowania w swój biznes, walczyć z padającymi serwerami w dniu uruchomienia serwisu, a nawet zachęcać Blockbustera do przejęcia firmy, teraz pokazuje, jak każdy wytrwały, obdarzony intuicją i determinacją człowiek może zmienić świat – nawet jeśli wszyscy wokół mówią, że to się nie uda.


Netflix. To się nigdy nie uda jest nie tylko doskonałą przypowieścią o spełnianiu marzeń, ale też jedną z najbardziej spektakularnych i mądrych lekcji przedsiębiorczości.

ZAMÓW

Tylko na SQNSTORE.pl posłowie przygotowane przez redaktora naczelnego portalu Spider’s Web gratis!

FRAGMENT

Negocjacje z potworami. Jak osiągnąć to, co chcemy negocjując z silniejszymi od siebie

Igor Ryzow

Ty kontra ON. Twój szef, przedstawiciel banku, w którym starasz się o duży kredyt, dealer samochodowy, ważny inwestor. Każdy z nas stanął kiedyś do negocjacji z jakimś „potworem” – osobą o większym doświadczeniu, autorytecie i z większymi możliwościami.


Książka Igora Ryżowa, negocjatora z wieloletnim stażem, to opis technik i scenariuszy, które pomogą Ci stanąć do negocjacji z „potworem” jak równy z równym. Znajdziesz w niej gotowe narzędzia negocjacyjne, autentyczne przykłady z biznesu, polityki i życia codziennego, które pomogą Ci skutecznie osiągnąć w negocjacjach z silniejszymi to, na czym ci zależy.


Przekonaj się, czym różni się rosyjski styl negocjacji od zachodniego. Przetestuj zagrywkę „częściowej zgody” stosowaną przez Władimira Putina. Dowiedz się, jak osiągać kompromisy, z których będziesz dumny.


ZAMÓW
FRAGMENT

Ekstremalne przywództwo. Elitarne taktyki Navy SEALs w zarządzaniu

Jocko Willink, Leif Babin

Ar-Ramadi, stracone miasto, piekło na ziemi. Jednostka specjalna komandosów SEALs pod wodzą Jocko Willinka i Leifa Babina stanęła przed misją zabezpieczenia jednego z najgroźniejszych rejonów świata. Dokonali niemożliwego, a ich historia pokazuje, że przywództwo jest najważniejszym czynnikiem decydującym o sukcesie lub porażce zespołu.


Wykorzystując swoje doświadczenie i wiedzę, Jocko Willink i Leif Babin szkolili kolejne pokolenia dowódców. Później założyli firmę doradczą, która naucza menedżerów wszystkich szczebli i kierowników grup projektowych.

Ekstremalne przywództwo
pokazuje, w jaki sposób wykorzystać w dowolnym zespole, rodzinie czy organizacji sposób myślenia i reguły umożliwiające oddziałom SEALs realizację najtrudniejszych misji. Rewolucjonizuje zarządzanie w biznesie i wzywa liderów do osiągania najwyższego celu: przewodzenia i wygrywania.


Każda zasada ekstremalnego przywództwa została w książce zilustrowana relacją z pola walki w Ar-Ramadi, walki, która była przepełniona ponadludzkim heroizmem, tragicznymi stratami oraz okupionymi krwią i potem zwycięstwami, a także znakomitym i przede wszystkim autentycznym biznesowym przykładem.


To wszystko teraz w nowym wydaniu, z dodatkiem w postaci odpowiedzi autora na pytania zadawane przez słuchaczy prowadzonego przez niego podcastu Jocko Podcast.

ZAMÓW
FRAGMENT

Odważni wygrywają. Lekcje życia i przywództwa od członków sił specjalnych SAS

Ant Middleton, Colin Maclachlan, Jason Fox, Matthew Ollerton

Jesteśmy śmiali, zwyciężamy.


Brytyjskich żołnierzy sił specjalnych SAS uważa się za najlepszych z najlepszych. Elitarna jednostka szczyci się niezrównaną reputacją, którą zawdzięcza wszechstronności swoich żołnierzy, potrafiących nie tylko świetnie walczyć, ale także dopasować się do każdej sytuacji i wtopić się w tło jak kameleon.


Komandosi hartują się oraz udoskonalają w najbardziej wymagających środowiskach, ale wiele z ich technik można z powodzeniem przenieść do codziennego życia. W Odważni wygrywają znajdziecie opisy sytuacji, z którymi styka się każdy z nas, i propozycje rozwiązań taktycznych zainspirowanych szkoleniami i doświadczeniami bitewnymi SAS.


Czterej autorzy: snajper, uczestnik morskich operacji antyterrorystycznych, ekspert od materiałów wybuchowych, uczestnik misji na Bałkanach i Afganistanie – gwiazdy programu SAS. Odważni wygrywają – pokazują, jak umiejętność radzenia sobie z ekstremalnymi wyzwaniami można zastosować w każdym środowisku. Ich porady dotyczące między innymi negocjacji, zarządzania ludźmi, motywacji i wytrwałości zwiększą waszą skuteczność w zarządzeniu zespołem, przy zakupie domu, podczas rozmowy o pracę, pomogą wam też poradzić sobie z odrzuceniem.

ZAMÓW
FRAGMENT

Marc Randolph

Jest współzałożycielem Netflixa, był też jego pierwszym dyrektorem generalnym, producentem wykonawczym serwisu internetowego oraz członkiem zarządu. Oprócz tego założył samodzielnie albo we współpracy kilka innych odnoszących sukcesy start-upów, służył za mentora początkującym przedsiębiorcom, a także zainwestował w liczne udane przedsięwzięcia technologiczne.

Robert Iger

Jest prezesem zarządu i dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company. Rozpoczął karierę w ABC w 1974 roku, jako prezes grupy nadzorował pracę całej sieci, poszczególnych stacji oraz telewizji kablowych i poprowadził fuzję Capital Cities/ABC z The Walt Disney Company. Iger oficjalnie dołączył do ścisłego kierownictwa Disneya w 1996 roku, kiedy został prezesem zarządu należącego do firmy ABC Group, a trzy lata później otrzymał posadę prezesa Walt Disney International. W tej roli poszerzył działalność Disneya o rynki inne niż amerykański, kładąc podwaliny pod dzisiejszy międzynarodowy rozwój firmy.

CZEGO SIĘ DOWIESZ

  • Jakie były początki startupu, który dziś wyceniany jest na 200 mld dolarów.
  • Jak Mark Randolph zbudował zespół, który poczuł się integralną częścią firmy.
  • Czy Netflix mógł zostać przejęty przez Amazona.
  • Dlaczego w dniu uruchomienia serwisu padły serwery, a rzekomy film z przesłuchania Billa Clintona mógł stać się gwoździem do trumny przedsiębiorstwa.
  • Poznasz ciekawe przykłady dotyczące organizacji czasu pracy przedsiębiorstwa, zatrudniania i zwalniania ludzi, kultury organizacyjnej firmy.
WYBIERAM

Paweł Tkaczyk

Szampony dostarczane przez internet. Tak, to też pomysł, którego autorem jest Marc Randolph, założyciel Netflixa. Jeśli myślisz, że za wielomilionowym sukcesem stoi genialny pomysł, który spadł z nieba… przeczytaj tę książkę. Randolph z niesamowitym humorem opowiada drogę od prezentacji inwestycyjnej dla własnej matki, przez pierwsze biuro w motelu, do 150 milionów subskrybentów Netflixa dziś. Warto.

ekspert budowania marki o książce Netflix. To się nigdy nie uda

  • Jak wyglądały negocjacje w sprawie przejęcia Marvela, Pixara, Lucasfilm i 21st Century Fox.
  • W jaki sposób Iger pięciokrotnie zwiększył wartość firmy.
  • Jak skutecznie zarządzać grupą 200 tys. pracowników.
  • Co łączyło Igera ze Steve’em Jobsem i jak wyglądały relacje szefa Disneya z Georgem Lucasem.
  • Poznasz zasady, które pozwolą Ci stać się dobrym liderem w miejscu, w którym pracujesz.
WYBIERAM

Steven Spielberg

Pielęgnacja kreatywności to nie tyle umiejętność, ile sztuka, szczególnie w firmie, której sama marka jest równoznaczna z kreatywnością. To spore wyzwanie. Bob Iger nie tylko dorównał 96 latom niezwykłej historii, ale i doprowadził markę Disneya dalej, niż ktokolwiek się spodziewał, robiąc to z wdziękiem i śmiałością. Ta książka pokaże wam, jak do tego doszło.

o książce Roberta Igera Przejażdżka życia

ŚLEDŹ INFORMACJE

© Copyright - Wydawnictwo SQN 2020

Przedsprzedaż

Zamów książkę, która Cię zainteresowała. Uwaga, tylko u wydawcy wersja elektroniczna gratis! (promocja zakończyła się 3 czerwca). A do "Netflixa" dokładamy posłowie przygotowane przez redaktora naczelnego portalu Spider’s Web. Zamawiając obie książki w pakiecie, możesz liczyć na największy rabat.


Książek szukaj również w dobrych księgarniach od 20 maja (Netflix. To się nigdy nie uda) i 3 czerwca (Przejażdżka życia).

ŚLEDŹ INFORMACJE

© Copyright - Wydawnictwo SQN 2020

ZAMÓW