„Girlfriends’ Guide to Divorce” – reklamy usunięte z autobusów
Pierwszy serial fabularny stacji Bravo, Girlfriends' Guide to Divorce, zakończył część swojej promocji, zanim ją na dobre zaczął.
Pierwszy serial fabularny stacji Bravo, Girlfriends' Guide to Divorce, zakończył część swojej promocji, zanim ją na dobre zaczął.
Girlfriends' Guide to Divorce opowiada historię Abby (Lisa Edelstein), autorki poradników, która za wszelką cenę próbuje ukryć fakt, że jest w separacji z mężem, jednocześnie rozpoczynając swoje życie na nowo jako czterdziestoletnia singielka w Los Angeles.
Władze ds. transportu w Nowym Jorku i Los Angeles, zakazały reklamy serialu w autobusach i metrze, na których aktorka grająca główną bohaterkę pokazuje palec, na którym został już tylko ślad po ślubnej obrączce. Obok widnieje hasło "Go Find Yourself" ("Odnajdź siebie"). Według nich, reklama "sugerowała ukrytą niestosowność". (Gdyby środkowe słowo zastąpić innym słowem na f, a w górze widniałby inny palec, byłoby to jawnie niestosowne).
Czytaj także: Zwiastun "Girlfriends' Guide to Divorce"
To nie pierwszy raz, kiedy reklamy w środkach komunikacji miejskiej w dwóch największych rynkach amerykańskiej telewizji zostają zakazane. Nie tak dawno, z autobusów w Los Angeles usunięto reklamy Red Band Society, na których postać, którą gra Octavia Spencer została podpisana jako "Scary Bitch" (Straszna suka). W lipcu natomiast, stacja FX, również w Los Angeles, musiała usunąć billboardy serialu The Strain, na których robak wychodził z gałki ocznej kobiety przedstawionej na plakatach.
Stacja Bravo obiecała usunąć reklamę w pozostałych przestrzeniach publicznych.
Źródło: Deadline.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1993, kończy 31 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1963, kończy 61 lat
ur. 1976, kończy 48 lat
ur. 1974, kończy 50 lat