Choć od premiery filmu Nie czas umierać dzielą nas jeszcze niecałe 2 miesiące, kampania marketingowa produkcji rozkręciła się na dobre. W trakcie Super Bowl 2020 zaprezentowano więc nowy spot obrazu, a teraz ekranowa agentka Paloma, Ana de Armas, pojawiła się w promującej nadchodzące dzieło sesji zdjęciowej.  Za jej przeprowadzenie odpowiada szwajcarska kompania jubilerska, Chopard, która już w zeszłym roku ogłosiła, że jest jednym z oficjalnych partnerów reklamowych filmu. Wiemy już więc, że de Armas na ekranie założy m.in. naszyjnik z 43-karatowymi diamentami, bransoletkę z 82-karatowymi diamentami i kolczyki z 14-karatowymi diamentami. Choć tych diamentów jest naprawdę sporo, w zapowiedzi sesji zaakcentowano, że "najjaśniejszym z nich" jest zdobywczyni nominacji do Złotego Globu 2020 za film Na noże, de Armas. Zobaczcie, jak aktorka wypadła w sesji:
fot. Chopard
Nie czas umierać zadebiutuje w polskich kinach 3 kwietnia tego roku. 
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj