Od świąt Bożego Narodzenia na profilach Cyberpunk 2077 w mediach społecznościowych nie pojawiły się niemal żadne nowe wpisy. Ciszę przerwano dopiero teraz i opublikowano wideo, w którym Marcin Iwiński, współzałożyciel CD Projektu, wyjaśnia dlaczego premierowa wersja gry zawiodła, szczególnie na konsolach poprzedniej generacji. Zdradza on, że twórcy skupili się na pecetach i nie przewidywali, że na PS4 i Xboksie One pojawią się aż takie problemy. Dodaje też, że podczas testów nie wykryto wielu błędów, na które później trafili gracze. Iwiński przeprasza również osoby, które gra rozczarowała i zapewnia, że w nadchodzących miesiącach twórcy będą starali się odzyskać utracone zaufanie.  Przy okazji opublikowano też plan rozwoju Cyberpunk 2077 w nadchodzących miesiącach, jednak nie ma tutaj zbyt wielu nowych informacji. Grafika przypomina, że w styczniu i lutym czekają nas większe aktualizację, które mają wyeliminować najpoważniejsze błędy (pierwsza z nich ma pojawić się w ciągu 10 dni), później zaś doczekamy się darmowych DLC. Na update to konsol nowych generacji, PlayStation 5 i Xbox Series S/X, trzeba będzie poczekać do drugiej połowy roku.  https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1349462472298795008 Cyberpunk 2077 dostępne jest na PC, Google Stadia oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj