Parenthood nigdy nie osiągało na NBC zbyt wysokiej widowni. Przeważnie była to liczba około 5 mln widzów. Serial ten systematycznie osiągał niezłą oglądalność w przedziale 18-49 (1.9). W czwartym sezonie dodatkowo korzystał ze świetnego przodownictwa "The Voice" i nowego bloku komediowego NBC.

Producent wykonawczy Parenthood - Jason Katims do przyszłości swojego serialu nastawiony jest optymistycznie. - NBC od zawsze bardzo wspierała nasz serial. Byli świetni, zachęcali do pracy. Często tak jest w życiu scenarzysty, że pewne seriale muszą się zakończyć. Nawet z roku na rok. Nie pisaliśmy finału czwartego sezonu, by był to finał całego sezonu. Podaliśmy widzom sporo odpowiedzi, ale postawiliśmy też pytania, na które planujemy odpowiedzieć w przyszłości. Dla nas największą przyjemnością jest fakt, że ludzie oglądający serial mówią, że obecna seria była najlepsza w całym serialu. To oznacza, że stajemy się silniejsi z roku na rok - powiedział Katims.

Za dwa tygodnie, 5 lutego do ramówki NBC w miejsce Parenthood wskoczy Smash.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj