Tradycją każdego wieczoru Super Bowl jest emisja serialu bądź reality show tuż po zakończeniu spotkania. Stacja, która transmituje mecz ma przywilej puszczenia nowego odcinka, licząc na zdecydowanie większą widownię. Jeśli ktoś spodziewał się gigantycznych rekordów, może zostać zaskoczony, bo "Glee" poradziło sobie nieco gorzej niż przed rokiem odcinek "Undercover Boss" na CBS.

Wczorajszy epizod oglądało 26.80 mln widzów. Warto jednocześnie dodać, że emisja "Glee" miała miejsce bardzo późno. Rozpoczęła się o 22:39 i trwała do 23:45. W normalnym prime time serial pokazywany jest od 20:00 do 21:00.

Dla porównania wyniki innych produkcji emitowanych tuż po Super Bowl z ostatnich 5 lat:
2006 - ABC - "Grey's Anatomy" - 37.88 mln
2007 - CBS - "Criminal Minds" - 26.31 mln
2008 - FOX - "House" - 29.04 mln
2009 - NBC - "The Office" - 22.90 mln
2010 - CBS - "Undercover Boss" - 38.65 mln

2011 - FOX - "Glee" - 26.80 mln

A finał Super Bowl pobił kolejny rekord. Tym razem przed telewizorami zasiadło 111 mln widzów.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj