Les Moonves początkowo sprzeciwiał się planom uruchomienia platform streamingowych. Ostatecznie zgodził się, aby dotrzeć do 10 milionów domów podłączonych do szerokopasmowego Internetu, ale bez dostępu do płatnej telewizji. Teraz, dzięki serwisowi z wideo na żądanie CBS All Access oraz CBSN, które stanowi internetową transmisję kanału, jego firma dociera do znacznie szerszego grona odbiorców. Czytaj także: "Gra o tron" - poznaj datę premiery 5. sezonu
- Jesteśmy tak samo aktywni online jak w biznesie telewizyjnym. Ostatecznie nie obchodzi nas kiedy oglądacie nasze produkcje, ani gdzie je oglądacie. Chcemy tylko, by było to policzone i odpowiednio opłacone. Zasadniczo jednak lubimy telewizyjny ekosystem takim, jakim jest i chcemy go utrzymać.
CBS to kolejna telewizja, która coraz aktywniej wchodzi w rynek platform internetowych, chcąc dorównać takim gigantom jak Netflix i Amazon. Źródło newsa: Deadline.com / Źródło zdjęcia głównego: CBS.com
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj