Netflix zorganizował w tym roku wirtualne wydarzenie dla fanów, które nazwał TUDUM. Odbyło się 25 września i pokazało widzom pierwsze materiały, jak i zwiastuny, z ponad stu nadchodzących filmów i seriali. Nazwa wzięła się od specyficznego dźwięku, który słychać po odtworzeniu wybranej produkcji na platformie. To pierwszy taki globalny event, więc wiele osób może zastanawiać się, jakie było zainteresowanie. Netflix zdradził, że TUDUM zdobyło ponad 25.7 milionów wyświetleń. Pochodziły między innymi z YouTube'a, Twitcha, Twittera, Facebooka, TikToka i Tudum.com. 

Netflix stwierdził też, że 15 minut po tym, jak wydarzenie dobiegło końca, ekskluzywne klipy i zwiastuny wygenerowały już 300 milionów odsłon na mediach społecznościowych. Do tej pory łączna liczba odsłon ze wszystkich treści, jakie zostały opublikowane, wynosi prawie 695 milionów wyświetleń - z ponad 3,3 miliardem impresji w 184 krajach.  Wirtualne wydarzenie TUDUM trwało trzy godziny i obejmowało interaktywne panele, rozmowy z twórcami i gwiazdami, a także ujawniło daty premier drugich sezonów popularnych produkcji. 
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj