- Oferta Amazon Prime była najmocniejsza i najbardziej inteligentna. Budżet, swoboda tworzenia programu i zapewnienie wysokiego poziomu produkcji - to były 3 rzeczy, które sprawiły, że ta oferta była dla nas najbardziej atrakcyjna. Mamy znakomity budżet - powiedział Andy Wilman.Wilman ujawnił również szczegóły nowego kontraktu i samego programu, który zawierał będzie wiele nowych elementów. Konstrukcja programu pozostanie taka sama jak w przypadku "Top Gear". Odcinki nagrywane będą w studiu, ale w każdym odcinku pojawią się dodatkowe materiały, testy samochodów, a także międzynarodowe eskapady prowadzących. Czytaj także: Amazon Video zamawia nowy program motoryzacyjny Clarksona, Hammonda i Maya
A teraz najważniejsze:
Amazon Prime zamówiło 3 sezony nowego programu Clarksona, Hammonda i Maya. Każdy z sezonów będzie składał się z 12 odcinków, z kolei każdy odcinek ma trwać po 60 minut. Według informacji zagranicznych mediów panowie dostaną za to 250 mln dolarów.
Premiera 1. serii zaplanowana została na jesień 2016 roku. Potwierdzono też, że program nie będzie pojawiał się na platformie Amazon Video w całości. Władze Amazon i producenci chcą zachować odcinkowy format i udostępniać po jednym odcinku tygodniowo, tak samo, jak miało to miejsce na BBC.
Wilman powiedział też, że prowadzono wstępne rozmowy z kanałem ITV, ale 2-letnia klauzula zabraniająca Clarksonowi pracować w konkurencyjnej stacji w Wielkiej Brytanii była nie do ruszenia. Dlatego zdecydowano się na platformy cyfrowe, w tym na Amazon Video.
- Jesteśmy w bardzo dobrym miejscu w tej chwili. Rozpoczynamy pracę, mamy nowe wyzwanie, a stary "Top Gear" jest w dobrych rękach. Widzowie otrzymają 2 programy motoryzacyjne i nie widzę w tym niczego złego - zakończył Wilman.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj