Na targach Gamescom nie zabrakło przedstawicieli studia Platinum Games. Hideki Kamiya i J. P. Kellams opowiedzieli o smokach w grze Scalebound.
Towarzyszący graczowi smok to jedna z największych atrakcji
Scalebound. Bestia będzie służyć nam pomocą w walce z wrogami, jednak do tej pory nie wiedzieliśmy niemal nic więcej na jej temat. Dziś otrzymaliśmy kilka nowych szczegółów na ten temat, które pochodzą prosto ze źródła - z prezentacji gry na targach Gamescom 2016 w Kolonii.
Czytaj także: Zobacz grę Resident Evil 7 w akcji
Ujawniono, że w grze znajdziemy trzy różne typy smoków, które będą różniły się wyglądem i pełnioną przez nie rolą. Do naszej dyspozycji zostanie oddany potężny gad poruszający się na czterech łapach, którego zadaniem jest ściąganie na siebie uwagi wrogów, Rex - stojący na dwóch łapach i Wiwerna, która najlepiej sprawdzi się podczas ataków z powietrza.
Twórcy obiecują jednak, że dostępna w
Scalebound customizacja smoków pozwoli na dostosowanie ich do naszych potrzeb, niezależnie od wybranego wcześniej rodzaju stworzenia. Co ciekawe, smoki będziemy mogli modyfikować w dwojaki sposób - poprzez modyfikacje genetyczne, powodujące zmiany na stałe oraz zbroje, które można zmienić w dowolnym momencie.
Deweloperzy opowiedzieli również o systemie Dragon Link, dzięki któremu w trakcie wykonywania pewnych kombinacji ataków będziemy mogli przejąć bezpośrednią kontrolę nad naszym towarzyszem.
Zaprezentowano również 4 nowe screeny, które prezentują modyfikacje smoków oraz jedną z lokacji w grze.
fot. Platinum Games / Dualshockers.com
Scalebound trafi na konsole Xbox One i pecety z systemem Windows 10 w przyszłym roku.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h