Premierę Salem oglądało 1,50 mln widzów, z czego 0,65 mln to widownia w wieku 18-49. Dla WGN America to najwyższa oglądalność jakiegokolwiek programu telewizyjnego od 2007 roku. Warto dodać, że WGN America dostępna jest na około 60-procentach terenu całych Stanów Zjednoczonych (około 72 mln domów).
Wynik WGN America zagraniczne media porównują do początków AMC, której pierwszy serial fabularny - Mad Men podczas debiutu oglądało 1,60 mln widzów, ale stacja dostępna była wtedy w 92 mln domów w USA. - Oglądalność "Salem" przewyższa nasze oczekiwania - powiedział Matt Cherniss, prezes WGN America, tuż po opublikowaniu wyników oglądalności.
Razem z powtórkami emitowanymi w nocy z niedzieli na poniedziałek, premierą Salem zainteresowało się 2,30 mln widzów. WGN America nie zamierza poprzestać na jednym serialu fabularnym. W lipcu 2014 roku w ramówce zadebiutuje dramat Manhattan, a w 2015 roku produkcja pt. "Ten Commandments".