Jednocześnie Under the Dome zmieniło postrzeganie letniej ramówki przez stację CBS, a także inne, konkurencyjne telewizje. - "Under the Dome" to nowa forma telewizyjnej rozrywki. Dzięki emisji i oglądalności osiągamy w trzecim kwartale ogromne zyski, a sama produkcja jest naszym dużym sukcesem. Emitowanie seriali latem opłaca się, a przed nami kolejne lata, które na pewno wykorzystamy - powiedział szef CBS Les Moonves.
Under the Dome zyskuje nie tylko dzięki stabilnej, wysokiej oglądalności w poniedziałkowe wieczory na CBS, ale też dzięki możliwości streamowania odcinków na Amazonie, gdzie nowy serial oparty na powieści Stephena Kinga jest najchętniej oglądaną pozycją. - Doświadczenia z "Under the Dome" pokazują, że jesteśmy w stanie emitować seriale przez cały rok, od września do września, i w tym kierunku będziemy iść w kolejnych latach - dodał Moonves.
Under the Dome z drugim sezonem powróci latem 2014 roku. Można się spodziewać, że nie będzie to jedyny serial emitowany w przyszłe wakacje przez CBS.