Portal Observer dotarł do dokumentów ze skargami widzów, które były składane do Federalnej Komisji Łączności w okresie 1 stycznia 2017 roku - 1 luty 2020 roku. Innymi słowy pomiędzy drugą połową 7. sezonu The Walking Dead, a pierwszą połową 10. sezonu. Czytamy, że nie wszystkie skargi podchodzą od widzów, którzy oglądali serial, ale też od osób, które poczuły się urażone widząc reklamę The Walking Dead na innych kanałach. Na co się skarżą? Oto kilka przykładów podanych przez dziennikarzy:
  • Jak dużo brutalnej i seksualnej treści może być w telewizji? AMC wydaje się być satanistyczną stacją telewizyjną. Sądziłem, że to kanał ogólnodostępny, nie płatny.
  • Oglądając ludzi zabijanych przez kij baseballowy owinięty w drut kolczasty to czyste gore. Wiele dni później wciąż to przeżywam i nie mogę wyrzucić tego obrazu z pamięci. To było straszne - nawiązuje do sceny z zabijaniem Glenna i Abrahama.
  • Gdybym znał się na składaniu pozwów i miał na to fundusze, pozwałbym tę telewizję. W naszym kraju nie ma miejsca na taki rodzaj przemocy.
  • Oglądałem Pamiętniki księżniczki 2, do jasnej cholery i teraz mam wyraźny obraz w głowie! Nie mogłem wystarczająco szybko chwycić pilota, by przełączyć kanał, zanim to się skończyło - jeden widz odnosił się do reklamy pokazującej scenę szycia maski Szeptacza.
  • Ci ludzie robią okropne maski z ludzkiej skóry. Nie chcę tego widzieć i mieć z tym do czynienia - napisał widz telewizji Hallmark po zobaczeniu reklamy.
  • To obrzydliwe i nie jest stosowne do pokazywania w porannym pasmie reklamowym. Cieszę się, że wówczas nie jadłem śniadania - kolejny widz trafił na reklamę z maskami Szeptaczy.
  • Ten serial przekroczył granicę z satanistyczną przesadzoną przemocą. Wszyscy powinniście się wstydzić i niech Bóg ma wasze dusze w opiece.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj