Gdy stacja CBS oznajmiła koniec serialu "Jericho" przed zeszłym sezonem, wierni fani dostarczyli stacji ciężarówki orzeszków i stacja wyemitowała drugi, siedmioodcinkowy sezon informując, że teraz już naprawdę koniec serialu.

Ale i tym razem fani nie dają za wygraną. Wynajęli w tym tygodniu (na miesiąc) billboard na Ventura Boulevard blisko Vineland w Los Angeles informujący, że „Jerycho jest na sprzedaż”. Billboard obiecuje 6 milionów fanów, podaje numer telefonu do producenta Jericho, CBS Paramount, i adres strony internetowej, na której można dowiedzieć się więcej. Żeby było ciekawiej, właścicielem billboardu jest CBS.

I to nie koniec zaplanowanej akcji. Kampania ratująca "Jericho" ma składać się również z reklamy telewizyjnej. Fani liczą, że umieszczając reklamę w telewizji kablowej Time-Warner Cable w Los Angeles ich krzyk usłyszy producent, który zdecyduje się reanimować serial.

Pomysł ten będzie trochę kosztował. Koszt umieszczenia reklamy w telewizji kablowej będzie wynosić 6.500$. Ale już kilka dni temu fani zebrali ponad połowę tej kwoty.

Czy ”Jericho” naprawdę jest tak dobrym serialem? Czy zebrało grupę pomysłowych fanów, którzy nie wiedzą kiedy odpuścić?

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj