- Wiemy, że jedną z najlepszych rzeczy, jakie oferuje Netflix to brak reklam. Użytkownicy uczą się tego, że są miejsca, gdzie można ich uniknąć.Czytaj także: Wersja rozszerzona filmu Hobbit: Bitwa Pięciu Armii – oto krwawa bitwa! Według portalu Business Insider czas reklam wydłużył się z 14 minut i 27 sekund na godzinę w 2009 roku do 15 minut i 38 sekund w 2015 roku, a powtórki programów były nawet przyspieszane, by wcisnąć dłuższe bloki do ramówki. Jednak czy to oznacza, że widzowie powrócą dzięki temu do tradycyjnej telewizji? Pomysł wydaje się być szczytny, jednak nie tylko reklamy stanowią o tym, czy dana telewizja i jej ramówka jest atrakcyjna. Portale takie jak Netflix czy HBO mają przede wszystkim najlepszą telewizję, jaką można zaoferować. Pojawia się także kolejne pytanie - czy taka polityka doczeka się także swojego odzwierciedlenia w polskiej telewizji?
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj