Mariaż Apple i branży telewizyjnej zatacza coraz szersze kręgi. Firma z Cupertino przygotowała aplikację Apple Music przeznaczoną na inteligentne telewizory z systemem webOS 4.0 bądź nowszym. Dzięki niej użytkownicy odbiorników LG będą mogli korzystać z 90-milionowej bazy utworów z całego świata, odpalą teledyski zarejestrowane w rozdzielczości 4K a także skorzystają z 30 tysięcy predefiniowanych list odtwarzania skomponowanych przez specjalistów Apple. Apple Music sprawdzi się także w roli radia internetowego czy odtwarzacza własnych utworów muzycznych. Usługa ma stanowić komplementarne narzędzie dla miłośników muzyki, niezależnie od gatunku, który nas fascynuje. LG sugeruje, że oprogramowanie sprawdzi się także w roli oprogramowania do organizacji imprez karaoke, gdyż pozwoli wyświetlać teksty aktualnie odtwarzanych utworów, które mają być dobrze widoczne na dużym ekranie telewizora. Aplikacja dostępna jest w sklepie LG Content Store i wymaga zalogowania się na konto Apple za pośrednictwem Apple ID. Nowi subskrybenci, którzy zarejestrują się do usługi, mogą skorzystać z darmowego 3-miesięcznego okresu próbnego Apple Music. Po zakończeniu testów platformy za subskrypcję zapłacimy 19,99 zł miesięcznie.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj