Na profilu Access the Animus opublikowano zrzut ekranu przedstawiający post z serwisu LinkedIn zamieszczonego przez pracownika działu marketingu Ubisoftu, który poszukiwał partnerów sponsorskich dla Assassin's Creed: Codename Red. W poście opisano tę grę jako "największy przebój na rok 2024". Wpis sugerował również stworzenie powiązanej z grą mangi i podcastów, które będą częścią nadchodzącej kampanii marketingowej dedykowanej projektowi. Wspomniany wpis nie jest nowy. Początkowo został opublikowany ponad cztery miesiące temu, ale dopiero niedawno został zauważony.  https://twitter.com/AccessTheAnimus/status/1678746746757709824 Codename Red został ujawniony światu podczas prezentacji Ubisoft Forward we wrześniu 2022 roku, podczas której zaprezentowano również tajemniczą grę Assassin's Creed: Codename Hexe oraz nadchodzące centrum franczyzy Assassin's Creed Infinity. Assassin's Creed: Codename Red będzie osadzony w feudalnej Japonii. Gra jest rozwijana przez Ubisoft Quebec pod kierownictwem reżysera Assassin’s Creed: Odyssey i Immortals: Fenyx Rising, Jonathana Dumonta. Produkcja ma być również "następnym flagowym tytułem premium" w serii oraz "przyszłością gier RPG w otwartym świecie" Ubisoftu.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj