Serial Aż po sufit! zapowiadany był jako hit jesiennej ramówki TVN. Produkcja wyleciała z ramówki po zaledwie jednym sezonie, a głównym powodem tej decyzji była fatalna oglądalność, wynosząca ledwie 1 mln widzów. Czytaj także: Stacja HBO rezygnuje z serialu Codes of Conduct Cezary Pazura zapytany o anulowanie serialu twierdzi, że winę za porażkę projektu ponosi wyłącznie telewizja TVN. Aktor uważa, że przez emisję odcinków w serwisie Player.pl, mniej widzów oglądało serial w telewizji. Szczególnie, że w internecie był on pokazywany przed telewizyjną premierą.
- Wszyscy są wygodni i mają komputery w domu. Oglądali odcinek do przodu i odbiło się to na widowni przed telewizorami. Tych wyników się nie sumuje. Gdyby się sumowało, bylibyśmy czempionami - mówi Pazura na łamach portalu wirtualnemedia.pl.
Należy jednak zauważyć, że telewizja TVN od dłuższego czasu swoje seriale emituje przedpremierowo na platformie Player.pl. Jej nowy serial pt. Druga szansa pojawia się w serwisie 24 godziny przed telewizyjną premierą, a to nie przeszkadza, by serial w telewizji oglądało sporo powyżej 2 mln widzów.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj