Gra wciąż pojawi się w pierwszym kwartale tego roku, aczkolwiek nie wiadomo, kiedy dokładnie. Skąd decyzja, by w ostatniej chwili wstrzymać się z wydaniem? Piotr Babieno z Bloober Team tłumaczy ją tymi oto słowami:
[cytat=Piotr Babieno]Chociaż ukończona wersja "Basement Crawl" była już gotowa do wydania, to nadarzyła się niepowtarzalna okazja współpracy z istotnymi graczami tej branży, aby rozszerzyć grę o nowe funkcje. Mimo iż nie byłą to łatwa decyzja, to uznaliśmy, że najlepszym wyborem dla nas, jako zespołu, było opóźnienie premiery "Basement Crawl", abyśmy mogli w pełni wykorzystać tę szansę. Owa współpraca pozwoli nam rozbudować i ulepszyć grę, która nadal dostarczy niezapomnianych wrażeń z wieloosobowej zabawy wszystkim posiadaczom PlayStation 4. Więcej szczegółów podamy w nadchodzących dniach i tygodniach.[/cytat]
Jeśli poślizg zaowocuje lepszym produktem, to myślę, że nikt nie będzie szczególnie narzekał na tych kilka dodatkowych tygodni czekania.