Rozgrywka na mapie "Paracel Storm" była okazją do zaprezentowania nowego trybu gry o nazwie Obliteration. Określony jest jako dynamiczna rozgrywka, w której dwa zespoły walczą o zabezpieczenie bomby, która losowo pojawia się na mapie, a następnie wysadzenie celu przeciwnika. Przy okazji "Paracel Storm" DICE zaprezentowało również jak dynamicznie i intensywnie będzie zmieniał się wygląd map w Battlefield 4. Nie tylko jeśli chodzi o warunki pogodowe.

W przypadku "Paracel Storm", w wyniku sztormu do brzegu jednej z wysp na archipelagu, gdzie toczy się walka przybije potężny statek wojskowy, a gracze będą mogli wykorzystać jego uzbrojenie. Jak to wygląda w praktyce? Sami zobaczcie na zwiastunie poniżej. Publikujemy również dodatek przedstawiający ważny element gameplay'u w "BF4" o nazwie "Levolution", który sprawia, że dynamika map nabiera nowego znaczenia.

DICE zapowiedziało również łącznie pięć DLC do Battlefield 4 i potwierdziło usługę Premium, która umożliwi dostęp do DLC dwa tygodnie wcześniej. Wspomniane dodatki to:

  • "Second Assault" - dostępny tuż po premierze, zawierał będzie cztery ulubione mapy graczy z Battlefield 3.
  • "China Rising" - dostępny w grudniu 2013.
  • "Naval Strike" - dostępny wiosną 2014.
  • "Dragon's Teeth" - dostępny latem 2014.
  • "Final Stand" - dostępny latem 2014.

Poinformowano również, że w wersjach PS3, X360 i PC już w październiku wystartuje wersja beta, w której każdy na własnej skórze będzie mógł przekonać się o możliwościach silnika Frostbite 3.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj