Rozgrywka na mapie "Paracel Storm" była okazją do zaprezentowania nowego trybu gry o nazwie Obliteration. Określony jest jako dynamiczna rozgrywka, w której dwa zespoły walczą o zabezpieczenie bomby, która losowo pojawia się na mapie, a następnie wysadzenie celu przeciwnika. Przy okazji "Paracel Storm" DICE zaprezentowało również jak dynamicznie i intensywnie będzie zmieniał się wygląd map w Battlefield 4. Nie tylko jeśli chodzi o warunki pogodowe.
W przypadku "Paracel Storm", w wyniku sztormu do brzegu jednej z wysp na archipelagu, gdzie toczy się walka przybije potężny statek wojskowy, a gracze będą mogli wykorzystać jego uzbrojenie. Jak to wygląda w praktyce? Sami zobaczcie na zwiastunie poniżej. Publikujemy również dodatek przedstawiający ważny element gameplay'u w "BF4" o nazwie "Levolution", który sprawia, że dynamika map nabiera nowego znaczenia.
DICE zapowiedziało również łącznie pięć DLC do Battlefield 4 i potwierdziło usługę Premium, która umożliwi dostęp do DLC dwa tygodnie wcześniej. Wspomniane dodatki to:
- "Second Assault" - dostępny tuż po premierze, zawierał będzie cztery ulubione mapy graczy z Battlefield 3.
- "China Rising" - dostępny w grudniu 2013.
- "Naval Strike" - dostępny wiosną 2014.
- "Dragon's Teeth" - dostępny latem 2014.
- "Final Stand" - dostępny latem 2014.
Poinformowano również, że w wersjach PS3, X360 i PC już w październiku wystartuje wersja beta, w której każdy na własnej skórze będzie mógł przekonać się o możliwościach silnika Frostbite 3.