"Battlefield: Hardline" nie będzie działał w rozdzielczości Full HD na konsolach nowej generacji. Informację tę oficjalnie ogłosili developerzy - studio Visceral Games. Wersja na konsolę PlayStation 4 pracować będzie w rozdzielczości 900p, z kolei na konsoli Xbox One zaledwie w rozdzielczości 720p. Jednocześnie Visceral poinformował, że na obu konsolach gra ma trzymać stabilne 60 klatek na sekundę. Sytuacja jest identyczna jak w przypadku "Battlefield 4", który wydany był niemal na równi z debiutem nowych konsol. Tam również rozdzielczość ustalona została w tych samych wartościach. Czytaj także: W marcu premiera drugiego odcinka gry „Tales from the Borderlands” Zagraniczne media zauwazają, że studio Visceral Games musiało pójść na kompromis. Rozdzielczość Full HD była możliwa, ale kosztem 30 klatek na sekundę (lub nawet mniej). Biorąc pod uwagę, że "Battlefield: Hardline" to rasowy FPS, gdzie liczy się szybka akcja, wybór padł na płynność rozgrywki kosztem rozdzielczości. Premiera "Battlefield: Hardline" odbędzie się 19 marca.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj