Za reżyserię odpowiada Joseph Kahn. Wyjawia, że zdjęcia kręcono w Hong Kongu, a potem w Londynie przez 9 miesięcy pracowano nad stworzeniem komputerowego Bruce'a Lee. Podkreśla, że wszystko, co widzimy w tej postaci, jest w 100% generowane komputerowo. Przy reklamie współpracowała Shannon Lee, córka legendy kina, która zadbała o to, by komputerowy wizerunek jej ojca był jak najwierniejszy. Kahn zaznacza, że chcieli stworzyć postać z pełnym szacunkiem dla jego osoby.
Reklama wzbudza kontrowersję wśród fanów Bruce'a Lee, gdyż aktor nie pił alkoholu. Jest on kolejną zmarła gwiazdą, która powraca w takiej formie. Niedawno prezentowaliśmy reklamę z Audrey Hepburn.
[video-browser playlist="626598" suggest=""]
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj