Jacob Minkoff z Infinity Ward, studia odpowiedzialnego za produkcję gry Call of Duty: Infinite Warfare, w rozmowie z magazynem Forbes zdradził, jak będzie wyglądała rozgrywka tocząca się w przestrzeni kosmicznej oraz zasiadając za sterami myśliwca Jackala. Czytaj także: Microsoft podnosi cenę abonamentu Xbox Live Walki w powietrzu będą w kampanii fabularnej będą zarówno otwarte, jak i "na szynach".
- W kampanii, podczas zmagań w powietrzu, czekają was różne rodzaje walk. Mamy otwarte przestrzenie dla walk powietrznych, gdzie można swobodnie latać w dowolnie wybranych kierunkach. Będziecie walczyć zarówno z dużymi jednostkami, jak i wrogimi myśliwcami, a także nie zabraknie ekscytujących sekcji "na szynach" - mówi Minkoff.
Z kolei rozgrywka w przestrzeni kosmicznej w Call of Duty: Infinite Warfare będzie zarówno za sterami pojazdów kosmicznych, jak i w zerowej grawitacji, w której będziemy poruszać się żołnierzem. W tych momentach gracz będzie musiał manewrować niewielkimi silnikami sterującymi umieszczonymi na kombinezonie. Pomocna będzie również kotwiczka, z której gracze będą korzystali, by przyciągnąć postać do elementów otoczenia. Tegoroczny CoD ukaże się 4 listopada. Gra zostanie wydana na PC, PlayStation 4 i Xbox One.    
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj