Witryna moneysupermarket.com ma dość osobliwe podejście do prowadzenia kampanii marketingowej. Tym razem w jej ramach zaprezentowano reklamę, nawiązującą stylistycznie do lat 80. - pojawiają się w niej bohaterowie serialu animowanego He-Man and the Masters of the Universe - He-Man i Szkieletor. Gdy pierwszy z nich wchodzi do baru, wydaje się, że lada moment będziemy świadkami jatki. Wtedy dzieje się jednak to: Zobacz także: Fanowski zwiastun produkcji He-Man i Władcy Wszechświata Dareen Bentley, dyrektor marketingowy moneysupermarket.com, zapewnia, że to dopiero początek działań, jakie firma podejmie jeśli chodzi o aspekt reklamowy. Przyznaje on, że siła oddziaływania poprzez odwołanie do sentymentów potrafi być naprawdę wielka.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj