MTV Networks Polska poszerza portfolio kanałów tematycznych o stację rozrywkową Comedy Central Family. Kanał oferuje widzom najlepsze programy o charakterze familijno-rozrywkowym produkcji amerykańskiej, europejskiej i polskiej.
Kanał Comedy Central Family jest skierowany do widzów między 16 a 49 rokiem życia. Powstał z myślą o wielbicielach komedii – gatunku, który przyciąga przed ekrany zarówno młodych widzów, jak i osoby dorosłe. Familijne pozycje programowe Comedy Central Family to rozrywka i relaks dla całej rodziny, gromadzące przed telewizorami wszystkich domowników. Dzięki temu, kanał ma szanse już wkrótce stać się ulubioną stacją tematyczną polskich rodzin.
[image-browser playlist="" suggest=""]
Oferta programowa Comedy Central Family została starannie dobrana do zainteresowań i potrzeb swoich odbiorców – fanów dobrej rozrywki. Nie zabraknie premier serialowych, nieemitowanych do tej pory w polskiej telewizji („Rodney”), komediowych „evergreenów” uwielbianych przez Polaków (kultowe „Allo Allo”, „Jaś Fasola” czy „Hotel Zacisze”) oraz seriali familijnych („Diabli nadali”, „Moja rodzinka”, „Jim wie lepiej”, „Siostrzyczki”). Dodatkowo, w ramówce stacji znajdą się najlepsze filmy z udziałem Louis de Funes („Skąpiec”, „Gamoń”, „Skrzydełko czy nóżka”).
Polska będzie drugim rynkiem, który wprowadza Comedy Central Family. Oryginalnie stacja wystartowała w 2008 w Holandii.
W momencie startu Comedy Central Family jest dostępne dla abonentów większości platform cyfrowych i operatorów, docierając do około 6 milionów gospodarstw domowych.
[image-browser playlist="" suggest=""]
Marka VH1 w dalszym ciągu pozostaje na polskim rynku. Obecnie widzowie mogą ją oglądać w postaci kanału VH1 European – stacji, która dociera do 40 rynków na świecie i która oferuje najlepsze teledyski muzyczne ostatnich lat. MTV Networks Polska dołoży również starań, aby oferta kanału była jak najbardziej atrakcyjna dla widzów.