Firma Nike doskonale wie, jak przekonać do swoich produktów za pomocą reklam, w których występują najpopularniejsi piłkarze na świecie. Zobaczcie znakomite wideo pt. The Switch, w którym Cristiano Ronaldo (Real Madryt i reprezentacja Portugalii) zamienia się ciałami z młodym chłopcem o nazwisku Lee (Gerson Correia Adua). Czytaj także: Kalendarz kibica na Euro Francja 2016 - pobierz za darmo W reklamie, którą tak naprawdę traktować możemy jako film krótkometrażowy pojawiają się też inne gwiazdy światowego futbolu: Raheem Sterling, Joe Hart, Harry Kane, Chris Smalling, John Stones, Ross Barkley, Megan Rapinoe, Ricardo Quaresma, Andre Gomes, Jose Fonte, Cedric Soares, Vieirinha, Raphael Varane, Anthony Martial, Sergi Roberto i Javier Mascherano. Wideo inspirowane jest kinowym schematem, znanym m.in. z takich filmów jak Vice Versa, Like Father, Like Son, czy The Change-Up. Film wyreżyserowany został przez Ringana Ledwidge, a za operatorem kamery był Matthew Libatique (nominowany do Oscara za film Black Swan). The Switch jest najdłuższą i najdroższą reklamą, w której wystąpił Cristiano Ronaldo. Kręcona była przez 5 dni w Hiszpanii. Poza Ronaldo, w filmie występuje też 16-letni Gerson Correia Adua, dla którego był to pierwszy krok w karierze aktorskiej. No url
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj