Firma Deloitte przeprowadziła badanie wśród Amerykanów, które miało sprawdzić, co sądzą o wybraniu się do kina w czasach, gdy kraj wciąż zmaga się z pandemią choroby COVID-19. Ponad 71% ankietowanych stwierdziło, że nie czułoby się komfortowo idąc do kina w ciągu najbliższego miesiąca, nawet jeśli miałoby taką możliwość. Natomiast ponad połowa badanych nie zdecydowałaby się na wyjście do kina w ciągu najbliższych 6 miesięcy. Według ankiety tylko 18% amerykańskich konsumentów było w kinie od początku pandemii koronawirusa. Firma podkreśla, że nie jest jasne, jaką rolę w przyszłości odegrają kina w przemyśle rozrywkowym, ani też jak wpłynie to na system premier. Kevin Westcott, wiceprezes Deloitte, zaznacza, że kolejny poziom w walce o konsumenta, będzie dotyczył ich przeżyć podczas seansu.
Każdy kryzys w branży rozrywkowy przyspieszał trendy, które już istniały. 
W badaniu 35% ankietowanych wskazało, że gdy pandemia się skończy to "na pewno" lub "prawdopodobnie" będą chcieli oglądać filmy w kinach. Z kolei 42% Amerykanów wybrało, że wolałoby obejrzeć nowy film w domu. Warto dodać, że na początku pandemii z 22% konsumentów, którzy wykupili dostęp do nowych produkcji na platformach VOD 90% z nich zrobiłoby to ponownie, co pokazuje wysokie zadowolenie z tego rodzaju usług.      
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj