To pierwsza gra z głównej serii Monster Hunter, którą tworzymy z myślą o pecetach i chcemy zrobić to we właściwy sposób. Zamiast zabierać zasoby z prac nad wersją konsolową i nie skupiać na niej pełnej uwagi, postanowiliśmy najpierw wydać na rynek wersję na konsolę, a potem wykorzystać dodatkowy czas i dopracować wersję PC. Wersja pecetowa wymaga również dodatkowej pracy. Na konsolach rozgrywki sieciowe wykorzystują PSN i XBox Live, ale na PC wymaga to dużo więcej pracy. Mamy więc nadzieje, że użytkownicy PC nie będą mieli nic przeciwko temu by poczekać nieco dłużej na dobrze zoptymalizowane doświadczenie dla pecetów. - wyjaśnia Tsujimoto w rozmowie z serwisem GamesRadar.
Monster Hunter: World trafi na PlayStation 4 i Xbox One już 26 stycznia tego roku.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj