7 września Universal Channel Polska wyemituje premierowy drugi sezon popularnego serialu "Californication", który pokazany zostanie w poniedziałkowym paśmie komediowym.

Tego samego dnia ruszy kampania reklamowa wspierająca serial – na antenie Universal Channel zostanie przeprowadzony pierwszy w historii kanału konkurs, w którym główną nagrodą będzie wycieczka dla dwóch osób do Parku Rozrywki Universal na Florydzie (USA). Konkurs będzie miał formę sms-ową, co tydzień zmieniane będzie hasło w spocie – uczestnicy konkursu będą musieli przesłać je za pomocą smsa na wskazany numer. Kampania zostanie przeprowadzona także w mediach: w radiu RMF FM i lokalnych stacjach radiowych emitowane będą spoty informujące o konkursie, a w tygodnikach telewizyjnych takich jak "To i Owo", "Teletydzień" i "Teleświat" oraz Internecie – reklamy i banery.

Informacja o konkursie pojawi się także w przestrzeni miejskiej - na autobusach w 4 miastach Polski: Warszawie, Trójmieście, Katowicach i Krakowie. W Internecie na stornie https://www.fotka.pl dodatkowo przeprowadzone zostanie także konkurs na dziewczynę Hanka Moody'ego (David Duchovny), głównego bohatera serialu "Californication". Autorem kreacji kampanii, która przygotowana została w Londynie, jest NBC Universal Global Networks. W zależności od mediów kampania potrwa około 6 tygodni.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj