7 września Universal Channel Polska wyemituje premierowy drugi sezon popularnego serialu "Californication", który pokazany zostanie w poniedziałkowym paśmie komediowym.
Tego samego dnia ruszy kampania reklamowa wspierająca serial – na antenie Universal Channel zostanie przeprowadzony pierwszy w historii kanału konkurs, w którym główną nagrodą będzie wycieczka dla dwóch osób do Parku Rozrywki Universal na Florydzie (USA). Konkurs będzie miał formę sms-ową, co tydzień zmieniane będzie hasło w spocie – uczestnicy konkursu będą musieli przesłać je za pomocą smsa na wskazany numer. Kampania zostanie przeprowadzona także w mediach: w radiu RMF FM i lokalnych stacjach radiowych emitowane będą spoty informujące o konkursie, a w tygodnikach telewizyjnych takich jak "To i Owo", "Teletydzień" i "Teleświat" oraz Internecie – reklamy i banery.
Informacja o konkursie pojawi się także w przestrzeni miejskiej - na autobusach w 4 miastach Polski: Warszawie, Trójmieście, Katowicach i Krakowie. W Internecie na stornie http://www.fotka.pl dodatkowo przeprowadzone zostanie także konkurs na dziewczynę Hanka Moody'ego (David Duchovny), głównego bohatera serialu "Californication". Autorem kreacji kampanii, która przygotowana została w Londynie, jest NBC Universal Global Networks. W zależności od mediów kampania potrwa około 6 tygodni.
Źródło: informacja prasowa
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1971, kończy 53 lat
ur. 1964, kończy 60 lat
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1974, kończy 50 lat