7 września Universal Channel Polska wyemituje premierowy drugi sezon popularnego serialu "Californication", który pokazany zostanie w poniedziałkowym paśmie komediowym.
Tego samego dnia ruszy kampania reklamowa wspierająca serial – na antenie Universal Channel zostanie przeprowadzony pierwszy w historii kanału konkurs, w którym główną nagrodą będzie wycieczka dla dwóch osób do Parku Rozrywki Universal na Florydzie (USA). Konkurs będzie miał formę sms-ową, co tydzień zmieniane będzie hasło w spocie – uczestnicy konkursu będą musieli przesłać je za pomocą smsa na wskazany numer. Kampania zostanie przeprowadzona także w mediach: w radiu RMF FM i lokalnych stacjach radiowych emitowane będą spoty informujące o konkursie, a w tygodnikach telewizyjnych takich jak "To i Owo", "Teletydzień" i "Teleświat" oraz Internecie – reklamy i banery.
Informacja o konkursie pojawi się także w przestrzeni miejskiej - na autobusach w 4 miastach Polski: Warszawie, Trójmieście, Katowicach i Krakowie. W Internecie na stornie http://www.fotka.pl dodatkowo przeprowadzone zostanie także konkurs na dziewczynę Hanka Moody'ego (David Duchovny), głównego bohatera serialu "Californication". Autorem kreacji kampanii, która przygotowana została w Londynie, jest NBC Universal Global Networks. W zależności od mediów kampania potrwa około 6 tygodni.
Źródło: informacja prasowa
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1971, kończy 53 lat
ur. 1986, kończy 38 lat
ur. 1985, kończy 39 lat
ur. 1970, kończy 54 lat
ur. 1978, kończy 46 lat