Serwis Collider zajął się ciekawym tematem - zbieraniem pieniędzy na cele charytatywne przez graczy i osoby związane z tą formą rozrywki. Redaktorzy serwisu zwrócili uwagę na niedawne akcje, z których dochód przeznaczony był na pomoc potrzebującym. Wyniki robią wrażenie. Wydarzenia St. Jude Play Live i Summer Games Done Quick zebrały odpowiednio 2 i 2,2 miliony dolarów. Nieco więcej, bo 2 miliony i 700 tysięcy dolarów uzbierano w ramach GuardianCon - początkowo imprezy dla fanów Destiny, która z czasem przerodziła się w akcję o znacznie większej skali. W ubiegłym miesiącu odbył się zaś turniej w Fortnite: Battle Royale, w którym zmierzyło się 50 najlepszych graczy w tę produkcję z 50 celebrytami. Nagrodą były 3 miliony dolarów - przekazane jednak na cel charytatywny wybrany przez zwycięzców. Turniej ostatecznie wygrali Tyler "Ninja" Blevins i DJ Marshmello. Najwięcej, bo aż 12,7 miliona dolarów zebrała zaś firma Blizzard dzięki niedawnej akcji. Przez pewien czas sprzedawali oni unikatową, różową skórkę dla postaci Mercy w Overwatch oraz okazjonalny t-shirt. Cała kwota została przekazana na Breast Cancer Research Foundation.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj