Jason Schreier z serwisu Bloomberg poruszył temat GTA 6, czyli prawdopodobnie najbardziej wyczekiwanej gry ostatnich lat. Przypomnijmy, że projekt ten został już oficjalnie zapowiedziany, ale nie dostaliśmy żadnych szczegółów na jego temat. Dziennikarz, powołując się na źródła zaznajomione z tematem, ujawnił między innymi, że w grze znajdą się dwie grywalne postacie, a jedną z nich będzie kobieta pochodzenia latynoskiego. Sama para ma zaś być inspirowana duetem Bonnie i Clyde. Początkowe plany dotyczące gry pod roboczą nazwą Project Americas były wyjątkowo ambitne - mówiono o ogromnej mapie, która łączyłaby fikcyjne wersje terenów Ameryki Północnej i Południowej. Ostatecznie jednak zdecydowano się na cięcia i całość pomniejszono do fikcyjnej wersji Miami i okolic. Mimo tego możemy spodziewać się dużego, otwartego świata ze sporą liczbą budynków, których wnętrza będzie można eksplorować. Rockstar Games ma w planach także rozwój gry po premierze i wprowadzanie dodatkowej zawartości w postaci kolejnych misji, a nawet miast. To jeden ze sposobów na ograniczenie crunchu, czyli intensywnych nadgodzin w ostatnich miesiącach produkcji, a zarazem też jedna z istotnych zmian wprowadzonych w zespole Rockstar Games. Inne ze zmian w szeroko pojętej kulturze pracy to między innymi wprowadzenie dodatkowych producentów, którzy czuwać będą nad terminami, "opanowanie" nadgodzin czy tak zwane "flexitime", w praktyce oznaczającą możliwość wzięcia natychmiastowej przerwy po kilku przepracowanych godzinach. Warto przypomnieć, że w 2018 roku na łamach portalu Kotaku pojawił się głośny artykuł, również napisany przez Jasona Schreiera, w którym poruszył on temat "kultury crunchu" w studiu. 
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj