W marcu 2022 roku GTA V trafi na kolejne platformy, konsole PlayStation 5 i Xbox Series S/X. Z racji na wyższą moc tych urządzeń, gracze mogą oczekiwać pewnych usprawnień, a firma Rockstar Games postanowiła podzielić się szczegółami na ten temat. Najistotniejszy wydaje się fakt, że gracze na PS5 i Series X będą mogli wybierać spośród trzech dostępnych ustawień graficznych: nastawionego na jakość, który zaoferuje ray tracing, najlepszą grafikę w rozdzielczości 4K i przy 30 klatkach na sekundę, stawiającego na wydajność z upscalowanym 4K i 60 klatkami na sekundę oraz trzeciego, w którym mają otrzymać upscalowaną rozdzielczość 4K, płynność celującą w 60 klatek na sekundę oraz ray tracing. Można spodziewać się, że w przypadku tego ostatniego trzeba będzie liczyć się z pewnymi kompromisami w zakresie oprawy. Inaczej sprawa wygląda w przypadku Series S, gdzie dostępne będą dwa ustawienia: jakościowe z upscalowanym 4K oraz wydajnościowe z 1080p i 60 FPS. Poza tym nie zabraknie innych usprawnień w postaci krótszych czasów ładowania, większego ruchu i roślinności, a także poprawionych świateł, cieni czy odbić oraz dźwięku 3D. Na PS5 otrzymamy także wsparcia dla haptycznych wibracji i adaptacyjnych spustów kontrolera DualSense.  Ulepszone Grand Theft Auto V zadebiutuje 15 marca w wersji cyfrowej. W kwietniu planowana jest premiera pudełkowego wydania. Niestety nadal ani słowem nie wspomniano o cenie ani formie dystrybucji - nie wiadomo czy obecni posiadacze tej produkcji będą mogli liczyć na darmową lub płatną aktualizację. Jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co istotne w popkulturze.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj