Władza miasta Łódź wykorzystały kultowe, popkulturowe serie do promocji jednej z akcji dla przedsiębiorczych mieszkańców.
To jest uproszczona wersja newsa. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję
1 kwietnia ruszył konkurs Młodzi w Łodzi - mam pomysł na start-up, który ma na celu zapewnienie wsparcia miasta dla osób z własnym pomysłem na biznes. Jednak nie sam cel akcji jest interesujący, ale forma jej promocji. Wykorzystano bowiem w niej elementy ze znanych seriali i franczyz filmowych jak
Gwiezdne Wojny, Indiana Jones, Star Trek i
House of Cards.
Co sądzicie o wykorzystaniu popkulturowych symboli w tej akcji? Zapraszamy do komentowania.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Źródło: uml.lodz.pl/zdjęcie główne: Lucasfilm