Warner Bros. Discovery - Zimmer o niszczeniu marki
Zimmer wypowiedział się w kontekście anulowania serialu Minx, który został stworzony przez klientkę UTA, Ellen Rapoport. Stwierdził wprost, że tego rodzaju działania tworzą poziom nieufności w społeczności kreatywnej i reprezentacyjnej. Bowiem według niego działania Warner Bros. Discovery sprawiają, że budowanie marki, relacji między twórcą a studiem oraz publicznością - wszystkie te wartości zostają wyrzucane przez okno, a bardziej liczy się aspekt finansowy. Poproszony o wyjaśnienie, czy uważa, że Warner Bros. niszczy swoją markę, Zimmer stwierdził, że nie chce mówić o niszczeniu, jednak to stawia firmę na krawędzi, jeśli chodzi o zakup przyszłych projektów, ponieważ twórcy nie będą chcieli sprzedać bardzo pożądanej produkcji do miejsca, gdzie panuje chaos.To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj