

Warner Bros. Discovery w ostatnich miesiącach podejmuje sporo decyzji, które są bardzo kontrowersyjne. W celu szukania oszczędności spółka skasowała sporo projektów filmowych i serialowych. Firma usuwa nawet niektóre ze swoich oryginalnych produkcji z platformy HBO Max.
Jeremy Zimmer, dyrektor generalny agencji United Talent Agency, zajmującej się między innymi utalentowanymi twórcami z branży filmowej i serialowej w Hollywood, zasugerował, że jeśli Warner Bros. Discovery będzie nadal usuwać seriale z HBO Max, może to uniemożliwić firmie zabezpieczanie nowych projektów w przyszłości.
Warner Bros. Discovery - Zimmer o niszczeniu marki
Zimmer wypowiedział się w kontekście anulowania serialu Minx, który został stworzony przez klientkę UTA, Ellen Rapoport. Stwierdził wprost, że tego rodzaju działania tworzą poziom nieufności w społeczności kreatywnej i reprezentacyjnej. Bowiem według niego działania Warner Bros. Discovery sprawiają, że budowanie marki, relacji między twórcą a studiem oraz publicznością - wszystkie te wartości zostają wyrzucane przez okno, a bardziej liczy się aspekt finansowy.
Poproszony o wyjaśnienie, czy uważa, że Warner Bros. niszczy swoją markę, Zimmer stwierdził, że nie chce mówić o niszczeniu, jednak to stawia firmę na krawędzi, jeśli chodzi o zakup przyszłych projektów, ponieważ twórcy nie będą chcieli sprzedać bardzo pożądanej produkcji do miejsca, gdzie panuje chaos.
Źródło: cbr.com

