Od teraz aż do 30 września Apple we współpracy z (RED) przeznaczy 100% środków pozyskanych w ramach akcji (PRODUCT)RED na rzecz Globalnego Funduszu walki z COVID‑19. Ruch ten pozwoli zapewnić kluczowe wsparcie dla systemów służby zdrowia najbardziej zagrożonych z powodu pandemii, przy jednoczesnym zachowaniu wsparcia dla programów walki z HIV/AID ratujących życie mieszkańców Afryki Subsaharyjskiej.
Nie wiadomo, jaką część środków Apple przeznacza na potrzeby tej akcji, ale zakup budżetowych telefonów w wersji (PRODUCT)RED nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami ze strony klienta. Na polskiej witrynie korporacji nie ma co prawda wzmianki o tym, że wpływy ze sprzedaży czerwonych iPhone’ów SE pomogą w walce z koronawirusem, ale można założyć, że skoro na amerykańskiej stronie wspomniano o tym, że wszystkie środki pozyskane w ramach inicjatywy (RED) trafią na ten cel, można założyć, że dotyczy to także polskiego rynku.
iPhone SE (2020) trafi do przedsprzedaży 17 kwietnia, a w powszechnej dystrybucji pojawi się tydzień później, 24 kwietnia.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj