Główny pomysł Nate'a Foxa to stworzenie kolejnych gier, które opowiadać będą historię innego bohatera, rozgrywać się w innym miejscu i innym czasie. - Nasza seria to szeroka koncepcja. Bohaterowie otrzymują konkretne moce i wykorzystują je tak, jak chcą. Nieistotne jest to, kto jest głównym bohaterem i w jakim miejscu. Przykład "Assassin's Creed" jest tutaj idealny. Ta seria przedstawia styl, w jakim chcemy tworzyć gry z serii "InFamous". Niby są do siebie podobne, ale kolejne części nie mają ze sobą zbyt wiele wspólnego - powiedział Fox.

Jedno jest pewne. Sucker Punch na pewno nie będzie tak mocno eksploatował swojej marki, jak robi to Ubisoft, a kolejna gra z serii pojawi się pewnie dopiero za kilka lat.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj