Tak jak lata temu branża spożywcza wprowadziła oznaczenie kaloryczności na opakowaniach produktów, tak my wierzymy, że ślad węglowy powinien być jednym z tych elementów, którzy konsumenci biorą pod uwagę przy zakupie – powiedział CEO firmy, Bracken Darrell.
Liczba, jaka pojawi się na opakowaniach, będzie reprezentować całościowy ślad węglowy. To znaczy, że firma uwzględni ilość CO2 emitowanego w procesie wydobycia surowców, produkcji, dystrybucji oraz na przestrzeni przeciętnego czasu użytkowania. Ślad węglowy będzie wyliczany przez zespół Logitecha, ale firma będzie korzystać z pomocy merytorycznej ekspertów z Natural Capital Partners oraz iPoint Group, a emisyjność zostanie zweryfikowana przez niezależnych kontrolerów, aby klient miał pewność, że deklarowana wartość jest zgodna ze standardami certyfikacyjnymi DEKRA.
Na tym jednak nie koniec proekologicznych działań korporacji. Logitech planuje upowszechnić swoją metodologię badawczą szerokiemu gronu odbiorców, aby ułatwić wyliczanie śladu węglowego innych produktów.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj