Za niespełna miesiąc do polskich sklepów trafi gra "Mad Max", która raczej nie ma związku z ostatnim filmem, poza oczywiście wspólnym tytułem. Dlatego wydawca, Warner Bros Interactive Entertainment, w ostatnich dniach rozpoczął zintensyfikowaną akcję promującą grę. Najpierw widzieliśmy ponad godzinny materiał z rozgrywki, a dziś, dzięki interaktywnemu zwiastunowi, możemy sami wykreować sposób rozgrywki. Czytaj także: Techland chciałby wrócić do marki „Dead Island” Nowe wideo z produkcji pt. "Mad Max" daje graczowi namiastkę tego, co już 1 września zobaczymy na swoich konsolach i komputerach stacjonarnych. Wideo pokazuje różnie metody prowadzenia rozgrywki, z których będziemy mogli sami skorzystać już wkrótce.

 [video-browser playlist="737281" suggest=""]

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj