Rozszerzona rzeczywistość (AR - Artificial Reality) to nadal wynalazek, który dopiero przed sobą ma wielką przyszłość, choć technologiczna rewolucja zapowiadana jest już od jakiegoś czasu. Jednym z zawodników w dość licznej już grupie producentów tych urządzeń jest także Microsoft wraz ze swoim sprzętem zwanym HoloLens. Jako technologiczny sponsor amerykańskiej ligi futbolu amerykańskiego (NFL) firma może sobie pozwolić na fantazjowanie na temat przyszłości transmisji widowisk sportowych. Zobaczcie co Microsoft być może będzie mieć do zaproponowania w przyszłości. No url Czytaj także: John Boyega rozpoczyna przygotowania do filmu Gwiezdne Wojny: Część VIII Boisko ze statystykami na stole w salonie? Biorę w ciemno! Widać, że ludzi z Microsoftu wyobraźnia nie opuszcza, jednak taki wymiar telewizyjnej transmisji z pewnością jest jeszcze daleko przed nami. A może wcale nie? Jak myślicie, za ile lat moglibyśmy doczekać się takiego rodzaju widowiska? Super Bowl 50, czyli finał NFL odbędzie się w najbliższą niedziele, 7 lutego 2016 roku. Zazwyczaj po finale stacje emitują odcinki najpopularniejszych programów, które wtedy zgarniają ogromną widownie. Rok temu było to The Blacklist, zaś stacja CBS postanowiła wyemitować programy Stephena Colberta i Jamesa Cordena.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj