Tuż po premierze 2. sezonu programu "Nagi instynkt przetrwania", stacja Discovery Channel zdecydowała o przedłużeniu produkcji na 3. sezon.
"Nagi instynkt przetrwania" ("Naked and Afraid") bardzo dobrze radzi sobie pod względem oglądalności. Widownia pierwszego odcinka 2. sezonu wyemitowanej 19 kwietnia to 3,71 mln osób przy współczynniku 25-54 wynoszącym 2.2. To w obu parametrach około 30% wzrost w stosunku do premiery 1. sezonu.
Czytaj także: „Dominion” powraca. Obejrzyj trailer 2. sezonu
W programie "Nagi instynkt przetrwania" dwójka kompletnych nieznajomych zostaje porzucona w odległej lokalizacji bez jedzenia, wody i ubrań. Surwiwaliści mogą się znaleźć w różnych miejscach na świecie, w obrębie czterech kontynentów i muszą przetrwać 21 dni, aby ukończyć wyzwanie.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h