Netflix na całym świecie radzi sobie coraz lepiej. W ciągu 3 miesięcy zakończonych 30 września platforma zanotowała globalnie 3,5 mln nowych użytkowników (370 tys. w USA). Według Krzysztofa Dębowskiego, inwestora w spółkach z obszaru nowych technologii dobre wyniki Netflixa zależą od dużego zainteresowania serialami, które szczególne przyciągają młodszych konsumentów. Czytaj także: Wyniki Netflixa w Polsce Natomiast Paweł Karaś, prezes zarządu agencji Mint Media w rozmowie z wirtualnemedia.pl mówi, że jeszcze daleko do momentu, w którym VOD, czyli też Netflix stanie się dominującym graczem na telewizyjnym rynku. Jego zdaniem rola Netflixa w Polsce polega na uzupełnianiu oferty telewizji. Uważa,że potrzeba dużo czasu, by taka platforma zajęła w naszym kraju miejsce telewizji z uwagi na demografię, starzejące się społeczeństwo oraz przyzwyczajenia Polaków i ich przywiązanie do telewizji. Twierdzi, że zagrożeniem VOD dla telewizji są filmy i seriale, ale telewizja ma przewagę w relacjach na żywo z wydarzeń sportowych, politycznych i społecznych. Jan Szarras, CEO& Founder agencji Rockon twierdzi, że konfrontacja na linii VOD - telewizja dopiero nadejdzie. Jego zdaniem osoby, które oglądają to, co telewizja ma do zaoferowanie będą powoli się starzeć. Natomiast pokolenie 30-40 latków oraz młodsze będzie coraz rzadziej korzystać z ramówki ułożonej przez telewizji, by samemu decydować co w danym momencie chce obejrzeć. Jedynie Mariusz Maksymium, dyrektor zarządzający Adexon 360 uważa, że Netflix jest realnym zagrożeniem dla telewizji, także dzięki własnym treściom. Jego zdaniem telewizja ma czego się obawiać.  
Body/Ciało
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj