- Biorąc pod uwagę, jak bardzo te dane były nieprecyzyjne, mam nadzieję, że nie wydali na te badania żadnych pieniędzy. Cała ta sprawa ma dla mnie kilka zagadek. Dlaczego telewizja NBC podczas swojej konferencji prasowej na TCA Press Tour poświęciła sporo czasu, by opowiadać o oglądalności naszych seriali? Może dlatego, bo jest to bardziej rozrywkowe, niż opowiadać o oglądalności seriali NBC... Metodologia użyta przy tych badaniach nie ma żadnego sensu i nie odzwierciedla zupełnie oglądalności naszych produkcji - powiedział Ted Sarandos.Czytaj także: Netflix zamawia 2. sezon Marvel’s Jessica Jones Prezes platformy Netflix powiedział, że badanie oglądalności seriali tworzonych przez jego firmę nie jest możliwe z wielu logicznych powodów.
- Nie jestem w stanie powiedzieć Wam, jak wielu ludzi w wieku 18-49 ogląda nasze seriale, ponieważ w żaden sposób ich nie śledzimy. Na podstawie danej próby osób nie jesteśmy w stanie obliczyć, kiedy i jak nasi abonenci oglądają nasze seriale na całym świecie. Nie da się tego zmierzyć w żaden sposób przez narzędzia Nielsena - dodał Sarandos.Na koniec Sarandos ustosunkował się do tematu oglądalności samej w sobie.
- Oglądalność nie ma dla nas żadnego znaczenia w tym biznesie. Wydajemy na to ogromną ilość pieniędzy. Gdyby ludzie nie oglądali naszych seriali, dali byśmy sobie spokój. Ludzie znajdują w naszych serialach jakąś wartość, skoro płacą za naszą usługę - stwierdził prezes platformy Netflix.Sarandos odniósł się też do słów władz NBC, w których zarzucano platformie tworzenie seriali niszowych dla wąskiego grona widzów. Prezes Netflixa stwierdził, że są w stanie stworzyć serial dla 2 mln widzów, ale też dla 30 mln.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj