Netflix przewyższa własne oczekiwania i szacunki. W analizie opublikowanej w portalu Variety czytamy, że latem 2018 roku liczba subskrybentów zwiększyła się o 7 milionów. Do tego osiągnęli większy zysk na akcję, niż prognozowali. Według danych największym hitem trzeciego kwartału w Netflixie były komedie romantyczne będące częścią planu Netflixa zatytułowanego Lato miłości.  Czytamy, że w tym okresie ten gatunek filmowy obejrzało 80 mln subskrybentów. To też miało wpływ na popularność aktorów, którzy tam występują. W analizie czytamy, że Lana Condor (To All the Boys I've Loved Before) zyskała po premierze filmu aż 5 milionów obserwujących w mediach społecznościowych. Natomiast Joey King (The Kissing Booth) aż 8 mln. Przewiduje się, że ostatni kwartał 2018 roku ma być jeszcze lepszy dla Netflixa. Sukces komedii romantycznych może doprowadzić do tego, że w najbliższej przyszłości Netflix będzie ich realizować o wiele więcej.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj