Naczelną dewizą Króla Juliana jest „patrzcie i podziwiajcie”. Dlatego już od 26 października stacja Nickelodeon Polska wyemituje serial poświęcony w całości temu zabawnemu, zakochanemu w sobie lemurowi. Akcja serialu toczy się na Madagaskarze i wyprzedza fabularnie wydarzenia z filmu oraz bijącego rekordy popularności serialu „Pingwiny z Madagaskaru”. Choć król Julian XIII nie słynie ze skromności, dzięki urokowi osobistemu  jest uwielbiany przez swoich poddanych. Nie dziwne zatem, że w końcu doczekał się swojego show. Serial zdobył uznanie krytyków i szerokie grono wielbicieli w Stanach Zjednoczonych. W tym roku zwyciężył w 3 spośród 5 kategorii, w których był nominowany do prestiżowych nagród EMMY. Nickelodeon jako pierwsza stacja w Polsce zaprezentuje ten serial swoim widzom. Premierze towarzyszy kampania promocyjna pod hasłem „Patrzcie i podziwiajcie”. Na stronie https://www.nick.com.pl/kroljulian młodzi widzowie znajdą wiele atrakcji: grę planszową z komentarzem Juliana w wykonaniu Jarosława Boberka, aplikację Julianator i konkurs, w którym do wygrania są m.in. Ipad w bambusowej obudowie, hulajnogi, maskotki i korony Króla Juliana. Kampania zewnętrzna obejmować będzie internet, telewizję, prasę (dziecięce tytuły wydawnictw Egmont i Media Serwis Zawada), sieci kin Multikino i Helios oraz media społecznościowe. Dodatkowo kampanii towarzyszy akcja skierowana do rodziców promując mądre chwalenie dzieci i wspieranie poczucie ich własnej wartości.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj