Kiedy społeczeństwo w końcu zacznie się otwierać, będzie musiało robić to stopniowo, abyśmy upewnili się, że ludzie, którzy wracają do pracy, będą bezpieczni, aby zminimalizować ryzyko rozprzestrzeniania się epidemii – napisał Zuckerberg.
Firma przymierza się także do wprowadzenia drobnych zmian kosmetycznych, do Facebooka i Messengera, które mają umilić klientom wspomnianych usług życie w czasach epidemii. Od przyszłego tygodnia rozpocznie się proces wdrożeniowy nowych ikon reakcji wyrażających troskę o współrozmówcę. Na Facebooku pojawi się żółta kulka przytulającą serce, a w Messengerze będziemy mogli wysłać rozmówcom pulsujące serce.
Wiemy, że żyjemy w nietypowych czasach i chcemy, aby ludzie mogli okazywać sobie wsparcie, aby ich rodziny i bliscy wiedzieli, że o nich myślimy – wyjaśniła Alexandru Voica, Communications Manager for Engineering Facebooka.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj